Gwarancja Gladiator
GWARANCJA
Mamy nadzieję, że pokochasz swój nowy paddleboard! Jest on objęty 3-letnią gwarancją, która nie wymaga aktywacji - szczęśliwego wiosłowania!
REJESTRACJA GWARANCJI
Gladiator Paddleboards nie używa formularzy rejestracyjnych gwarancji jako sposobu gromadzenia danych, Twoja deska jest objęta gwarancją od daty zakupu, zalecamy zachowanie kopii paragonu zakupu na wypadek konieczności złożenia reklamacji, Jeśli chcesz również zostać dodany do naszej listy mailingowej, dołącz za pomocą wyskakującego okienka.
PROCES GWARANCYJNY
Gwarancja Gladiator obejmuje wszelkie nietypowe wady lub błędy produkcyjne przez pełne 3 lata i zapewni profesjonalną naprawę, w mało prawdopodobnym przypadku, gdy nie będziemy w stanie naprawić, wymienimy produkt na podobny, a gwarancja będzie obowiązywać przez resztę 3-letniego okresu (nie kolejne 3 lata).
Gwarancja dotyczy wyłącznie produktów Gladiator zakupionych u autoryzowanych dealerów Gladiator i jest ważna wyłącznie dla pierwotnego nabywcy. Przeniesienie gwarancji nie jest możliwe.
W celu uniknięcia wątpliwości, deski Gladiator po 2020 roku są objęte 3-letnią przedłużoną gwarancją - Gladiator, wiosła, smycze, torby, płetwy lub jakiekolwiek inne akcesoria lub deski z poprzednich lat modelowych nie są objęte przedłużoną gwarancją i są objęte roczną gwarancją.
Gladiator wymaga numeru seryjnego, wideo i zdjęć problemu, kopii dowodu zakupu, wideo lub zdjęcia całej deski od góry i od dołu (oraz z boków, jeśli roszczenie dotyczy rockera).
Gwarancja Gladiator traci ważność, jeśli w produkcie dokonano jakichkolwiek modyfikacji, zmian lub przeróbek, które nie zostały wyraźnie zatwierdzone na piśmie przez Gladiator.
Naprawione lub wymienione produkty są objęte pozostałym okresem pierwotnego zakupu.
Rozszerzone 3-letnie gwarancje mają zastosowanie wyłącznie do użytku prywatnego przez konsumentów końcowych i nie będą oferowane w przypadku zakupów komercyjnych, takich jak szkoły SUP, wypożyczalnie (działalność komercyjna).
Zastosowanie komercyjne - Gladiator oferuje roczną gwarancję na wady produkcyjne tylko na deski i 3 miesiące na akcesoria od daty zakupu.
Gwarancje i / lub wymiany produktów mają zastosowanie / podlegają zwrotowi tylko w pierwotnym kraju zakupu.
Jeśli produkt ulegnie awarii w okresie przedłużonej gwarancji z powodu wad materiałowych lub rzemieślniczych, Gladiator pokryje koszty naprawy lub wymieni go według własnego uznania.
Normalne zużycie, uszkodzenia spowodowane niewłaściwym użytkowaniem, uszkodzenia kosmetyczne, niewłaściwa pielęgnacja lub uderzenia/wypadki nie są objęte niniejszą gwarancją. Zużycie jest naturalnym i nieuniknionym uszkodzeniem w wyniku normalnego użytkowania i narażenia na działanie czynników atmosferycznych. Żywotność produktu zależy od tego, jak dobrze się o niego dba i jak często jest używany. Przygody na świeżym powietrzu mogą być trudne dla sprzętu, a dbanie o sprzęt wydłuży jego żywotność.
Jeśli chcesz zgłosić roszczenie gwarancyjne, skontaktuj się z nami pod adresem Gladiator
Z zakresu niniejszej gwarancji wyłączone są następujące elementy:
Uszkodzenia spowodowane niewłaściwym użytkowaniem, nadużyciem lub zaniedbaniem.
Uszkodzenia spowodowane niewłaściwym pakowaniem.
Normalne zużycie.
Uszkodzenia spowodowane przez cokolwiek innego niż wady materiałowe lub wykonawcze.
Uszkodzenia spowodowane nadmierną ekspozycją na promieniowanie UV/ciepło (objawiające się wyraźnymi żółtymi plamami kleju wokół szwów lub blaknięciem części, takich jak płetwy i logo).
Uszkodzenia spowodowane użyciem rozpuszczalników, klejów.
Uszkodzenia lub wady spowodowane uderzeniem o jakiekolwiek materiały lub przedmioty (skały, doki, inne deski itp.).
Uszkodzenia produktów Gladiator spowodowane przez produkty inne niż Gladiator.
Wszelkie roszczenia z tytułu szkód następczych lub przypadkowych.
Deski zakupione od nieautoryzowanych sprzedawców Gladiator.
Deski zakupione w stanie używanym. (O ile firma Gladiator nie wyraziła na to wyraźnej zgody na piśmie).
Uszkodzenia lub wady spowodowane transportem, załadunkiem, rozładunkiem, upuszczeniem lub obsługą poza wodą. W tym ślady pozostawione przez nadmierne dokręcenie pasków transportowych.
Uszkodzenia lub wady spowodowane użytkowaniem niezgodnym z przeznaczeniem.
Uszkodzenia lub wady spowodowane niewłaściwym przechowywaniem w temperaturach powyżej 90°F i poniżej 32°F.
Uszkodzenia lub wady spowodowane przechowywaniem deski w zamkniętych, wilgotnych warunkach (np. mokra torba na deskę).
Uszkodzenie finów lub fin boxu spowodowane uderzeniem.
Uszkodzenia uchwytów spowodowane użytkowaniem poza noszeniem produktu (na przykład pływanie na palcach lub noszenie dzieci na desce podczas noszenia deski).