uchwyty Turboswing

TurboSwing MAX- uchwyt do holowania za łodzią wakeboardzisty/narciarza

TurboSwing - uchwyt do holowania wakeboardzisty lub narciarza montowany do tylnej burty. Uchwyt okala silnik zewnętrzny.

Indeks producenta: TSGIANT
Producent: TurboSwing

Status: dostawa do 5 dni
Darmowa wysyłka!
7 999,99 PLN
Ilość

TurboSwing MAX- uchwyt do holowania wakeboardzisty lub narciarza montowany do tylnej burty. Zmień swoją łódź w maszynę do sportów wodnych i zacznij ciągnąć nadmuchiwane przedmioty, narciarzy wodnych i wakeboarderów! Zaprojektowany dla silników zaburtowych!

Kompatybilny z dużymi silnikami o dużej mocy
W miarę jak silniki stają się coraz większe, zmodyfikowaliśmy konstrukcję TurboSwing, aby dostosować ją do silników o dużej mocy (takich jak Mercury AMS, inne silniki V8 Verado i doładowany rzędowy 6-cylindrowy Mercury 400). Nasz nowy TurboSwing Max jest ustawiony pod stałym kątem 5 stopni dla optymalnej wydajności i został zaprojektowany tak, aby naśladować oś sterową silnika zaburtowego w jej najniższym położeniu, umieszczając drążek sterowy w najlepszym możliwym położeniu, aby zapewnić prześwit do korpusu silnika bez zwiększania szerokości między wspornikami.


Uwaga: Jeśli Twoja pawęż posiada element wystający (drabinkę, drążek zasilający, silnik zaburtowy, przedłużki pawęży itp.), który wystaje poza boki silnika, należy zapewnić wystarczającą ilość miejsca na montaż TurboSwing MAX. Szerokość od zewnętrznej krawędzi wspornika silnika zaburtowego do wewnętrznej krawędzi wystającego elementu na pawęży musi wynosić co najmniej 12 cali (30 cm). Wystająca część pawęży nie może mieć więcej niż 12 cali (30 cm) głębokości. Jeśli wystająca część pawęży przekroczy tę głębokość, istnieje ryzyko, że TurboSwing MAX dotknie pawęży.


Szybki i łatwy montaż
W przeciwieństwie do innych modeli TurboSwing, które wymagają użycia istniejącego wspornika silnika, TurboSwing MAX został zaprojektowany do montażu bezpośrednio na pawęży łodzi. Pozwala to na bezpieczne wyciąganie pasażerów i pontonów z najmocniejszego punktu łodzi.

TurboSwing Max jest wykonany z duplexowej stali nierdzewnej o grubości 1-¼" i wykorzystuje jednoczęściowy wspornik montażowy, który wymaga wywiercenia otworu po obu stronach silnika. Zwiększając tym samym frajdę z żeglowania na łodzi.


Specyfikacja:

  • Odporny na korozję hak holowniczy ze stali nierdzewnej 316 unosi linę holowniczą, aby utrzymać ją z dala od szumu wody i mycia śmigła
  • System EZPulley zapewnia płynne, spójne pociągnięcia
  • Poprawia stabilność statku, manewrowość, oszczędność paliwa i siłę holowania
  • Uniwersalna instalacja wspornika silnika - pasuje praktycznie do każdej marki silnika zaburtowego
  • Liny holownicze szybko i łatwo przypinają się do systemu TurboSwing Pulley
  • Może pomieścić wielu jeźdźców
  • Chroni silnik przed uderzeniem
  • Hak holowniczy można szybko i łatwo zdjąć

Konfigurator: (moc silnika/rozmiar Turboswing)

  • 4-30 Hp - TurboSwing® XM-TM
  • 30-50 Hp - TurboSwing® XM
  • 30-140 Hp - TurboSwing® XL
  • 100-250 Hp - TurboSwing® XXL
  • 150-350 Hp - TurboSwing® GIANT
  • 30-140 Hp - TurboSwing® XL-Twin **
  • 100-250 Hp - TurboSwing® XXL-Twin **
  • 150-350 Hp - TurboSwing® GIANT-Twin **

Aby dobrać odpowiedni model do Twojej łodzi napisz do nas (sklep@megadecha.pl) lub zadzwoń pod numer 713414133


Aby holować dodatkowego użytkownika wystarczy zamontować drugą rolkę, którą znjadziesz tutaj

Megadecha

Na podstawie 0 opinii
ogólnie

Dodaj nowy komentarz

Nazwa pliku Odnośnik Opis
TurboSwing-Installation-Instructions.pdf Pobierz plik
Instrukcja montażu-XXL,-GIANT,-XXLTWIN,-XXLGIANT.pdf Pobierz plik
Instrukcja montażu-TSXM,-TXSL-(2016).pdf Pobierz plik