Łodzie hybrydowe RIB

Łódź hybrydowa RIB - Megarib 380

Doskonałe połączenie sportu i rekreacji, Megarib 380 gwarantuje dynamiczne osiągi i wyjątkową przestrzeń dzięki kompaktowym, ale opływowym kształtom. Projekt tego modelu naprawdę robi wrażenie! Oszałamiający RIB! Wnętrze łodzi oferuje duży komfort nawet dla 4 osób. Bogato zaprojektowana część rufowa wyróżnia się niespotykanym wyglądem i funkcjonalnością.

Indeks producenta: Megarib480
Producent: Megarib

Status: zapytaj o dostępność
Darmowa wysyłka!
39 999,99 PLN
Ilość

Doskonałe połączenie sportu i rekreacji, Megarib 380 gwarantuje dynamiczne osiągi i wyjątkową przestrzeń dzięki kompaktowym, ale opływowym kształtom. Projekt tego modelu naprawdę robi wrażenie! Oszałamiający RIB! Wnętrze łodzi oferuje duży komfort nawet dla 4 osób. Bogato zaprojektowana część rufowa wyróżnia się niespotykanym wyglądem i funkcjonalnością. Pierwszorzędny kadłub daje dużą stabilność łodzi nawet na wzburzonej wodzie. Sportowa konsola sterowa z dużą ilością schowków oraz dodatkowym siedziskiem z przodu i przyciemnianą szybą chroniącą przed wiatrem i słonćem. Na rufie znajduje się niezwykle wygodna szeroka ławka z miękkim oparciem pod którą znajuje się duża powierzchnia do przechowywania. Wymiary łodzi (380 x 1800 cm) sprawiają że jest bardzo stabilna i bezpieczna a jej waga (zaledwie 150 kg) pozwala na szybkie pływanie nawet przy zastsowaniu silnika o małej mocy.


    Opis wyposażenia:

    • Konsola sterownicza wraz z kierownicą i dodatkowym siedziskiem
    • Przyciemniana szyba (plexi) zamontowana na konsoli chroni przed wiatrem i słońcem
    • Bakista na dziobie i na rufie a także pod konsolą sterowniczą zapewnia dużą przestrzeń bagażową
    • Podłoga wykonana z syntetycznego Teaku jest wyjątkowo przyjemna dla stóp (posiada właściwości antypoślizgowe)
    • Pompowane tuby są zakończone dodatkowym stopniem który ułatwia wejście do wody
    • Stopień dziobowy wraz z bloczkiem kotwicznym ułatwia wsiadanie oraz korzystanie z kotwicy
    • 2 uchwyty holownicze na rufie służące do holowania narciarza, wakeboardzisty lub pompowanego koła/kanapy
    • 2 sztuki stalowych pierścieni D na dziobie, 2 sztuki stalowych pierścieni D na rufie.
    • Pompa zęzowa elektryczna wewnątrz kadłuba automatycznie wypompowuje nadmiar wody
    • Wbudowany, aluminiowy zbiornik paliwowy (60L)
    • Skrzynka akumulatorowa i przełącznik na 60A
    • Otwory odpływowe o dużej średnicy znajdujące się na końcu podłogi błyskawicznie odprowadzają wodę z pokładu
    • Wygodne 3 poduszki do siedzenia w kolorze białym (możliwość wybrania innych kolorów)
    • Dodatkowo w zestawie znajdziesz : pompkę nożną, zestaw naprawczy

    Wyposażenie dodatkowe (opcjonalne)

    • Zadaszenie bimini
    • Orurowanie na rufie wraz z oświetleniem nawigacyjnym
    • Drabinka pokładowa
    • Pokrowiec

    Specyfikacja techniczna

    • Materiał: PCV 0,8 mm ( niemieckiej firmy Mehler)
    • Kolor tub: Biały z elementami w kolorze szarym ( możliwość wybrania innego koloru - wycena indywidualna)
    • Kadłub z włókna szklanego: kolor biały (możliwość wybrania innego koloru - wycena indywidualna)
    • Kadłub pokryty Gelcoat- tem (Szwajcarski producent INEOS)
    • Ilość miejsc:  6 osób
    • Kategoria łodzi: C
    • Wymiary zewnętrzne (długość x szerokość): 380cm x  180cm
    • Długość wewnętrzna: 330 cm
    • Szerokość wewnętrzna: 90 cm
    • Waga bez silnika : 150 kg
    • Maksymalne obciążenie: 780 kg
    • Średnica tuby: 45cm
    • Kadłub o podwójnej głębokości V z podwójnego włókna szklanego
    • Rekomendowana moc silnika: 30 KM
    • Maksymalna moc silnika: 50 KM
    • Długość kolumny silnika: L (długa)

    Kluczowe cechy kadłubów wykonanych z włókna szklanego

    Wytrzymałość
    Materiał FRP (tworzywo wzmacniane włóknem szklanym) charakteryzuje się doskonałą wytrzymałością na rozciąganie, odpornością na korozję i dobrą formowalnością. Jako materiał kadłuba wykorzystuje się FRP o grubości 8-14 mm, a dzięki zastosowaniu technologii próżniowej adsorpcji wewnętrzna struktura kadłuba jest bardziej zwarta, wytrzymała i lekka, co zapewnia trwałość i solidność łodzi pneumatycznej.

    Stabilność
    Aby zapewnić stabilność łodzi RIB podczas nawigacji, kadłub został zaprojektowany w sposób opływowy, co zmniejsza opór i poprawia stabilność. Uwzględniono również takie czynniki, jak kształt kadłuba, pozycja środka ciężkości i wyporność.

    Bezpieczeństwo
    Łódź posiada wystarczającą wyporność i niezależne komory powietrzne, co pozwala radzić sobie w sytuacjach awaryjnych; powierzchnia kadłuba została zaprojektowana w sposób antypoślizgowy, aby zwiększyć bezpieczeństwo użytkowników. Dodatkowo łódź powinna być wyposażona w urządzenia bezpieczeństwa, takie jak sprzęt ratunkowy.


    Na podstawie 0 opinii
    ogólnie

    Dodaj nowy komentarz